Naučite djecu da programiraju sa špilom karata!

Osnovne koncepte koji su ključni za programiranje je možda najbolje naučiti bez računara i interneta. Postoje razne kreativne offline aktivnosti kojima možete djeci približiti programiranje. Za vas smo izdvojili laganu igru koja ne zahtijeva puno pripreme, a upoznat će vaše dijete sa temeljnim konceptom programiranja i algoritmima.

Na najosnovnijem nivou, programiranje uključuje davanje uputstava računaru za izvršenje zdataka. U ovoj aktivnosti vježbat ćemo davanje uputa kako doći od početka do kraja... Ove upute su primjer algoritma. Algoritam je jednostavno skup uputa datih za izvršavanje zadatka. Davanjem ispravnih uputa, pomoći ćemo našem autiću da dođe do cilja. Ukoliko se pitate kako djeci objasniti značenje algoritma, odgovor možete pronaći na našem blogu.


Priprema


Sve što vam je potrebno za ovu igru je:

  • Špil karata

  • Dječije igračke

  • Ljepljiva traka

  • Poslastica za nagradu

Ova igra je SUPER jednostavna za postavljanje. Želite stvoriti mrežu sa špilom karata. Ovdje je korištena mreža 7x7, ali vi slobodno možete koristiti više karata kako bi zakomplikovali igru. Potrebno je karte pričvrstiti za pod sa ljepljivom trakom.




Nakon toga možete uzeti gomilu igračaka i kreirati labirint na mreži. Na kraju labirinta postavite nagradu, mi preporučujemo Kinder jaje. Još jedna ideja je postaviti akcijsku figuru kojoj je potrebno spašavanje na kraj, i na taj način motivisati djecu da stignu do cilja. Izaberite jednu od igračaka (po mogućnosti autić, mada može biti bilo koja igračka) kojom ćete upravljati do cilja.