Digital School website cover-5.png

GEJMIFICIRANA

metodologija nastave

Najnovija metodologija u edukaciji zasnovana na logici razvoja igara u kojoj su rezultati putovanje a ne obaveza!

Programiranje je posao budućnosti

PREDNOSTI PROGRAMIRANJA U RANOM UZRASTU

Djeca obožavaju igranje igrica ili mobilne aplikacije. Međutim, to znači da je njihova izloženost mnogo duža od onoga što želimo i u osnovi to predstavlja pasivan način korištenja tehnologije. Kao roditelji trebamo omogućiti djeci da svoje prirodno interesovanje za digitalne medije pretvore u aktivnosti produktivnog učenja i razvoja vještina koje će im trebati u budućnosti. Savladavajući programiranje, djeca će postepeno od digitalnih konzumera, postajati digitalni kreatori. Programiranje je postalo fundamentalna vještina u današnjem svijetu i baš kao što je slučaj sa čitanjem, pisanjem i stranim jezicima, najbolje je početi u što ranijoj dobi.

Digital School Website Edukacija.png

PROGRAMIRANJE - učionički laboratorij

Digital School nastava na fizičkim lokacijama se izvodi u standardizovanom laboratorijumu prilagođenom nastavi programiranja. Izvodi se dva puta sedmično u trajanju do 80 minuta po terminu. Zavisno od programa, dostupne su i dodatne konsultacije petkom koje nisu obavezujuće za polaznike.

 

Učenici imaju sve potrebne uslove za praćenje nastave i multimedijalnih sadržaja u skladu sa programom.

 

Vođeni od strane certifikovanih instruktora rade praktične projekte primjenjujući stečena znanja u okruženju koje ispunjava sve potrebne uslove sa savremenim tehnologijama.

 

Učenici savladavaju nekoliko nivoa edukacije kreirajući individualne projekte koji se ocjenjuju od strane tima instruktora. Na kraju svakog nivoa shodno rezultatima dobivaju akreditovani certifikat "Junior Programmer".

PROGRAMIRANJE -

Online Live Class iz udobnosti doma

Učenje putem interneta ili Online Live Class se organizira i realizuje na isti način kao i na fizičkim lokacijama uz mogućnost odabira dostupnih termina. Učenje se odvija putem Learning Management System (LMS) koji je Digital School razvila i posebno prilagodila uzrastu i potrebama izvođenja edukacije iz programiranja i tehnologije. Svaki učenik ima kreiran lični korisnički račun na LMS platformi putem kojeg prati i pohađa nastavu vođenu od strane instruktora.

 

Online praćenje nastave iz programiranja se pokazalo produktivnijim i kvalitetnijim u odnosu na ostale sadržaje online edukacije. Korištenjem LMS platforme učenici imaju mogućnost praćenja nastave u realističnom okruženju sa primjenom tehnologije koja omogućava vrhunsku sliku, ton i metode komunikacije sa instruktorima i drugim učenicima iz udobnosti doma.

 

Korištenjem LMS platforme učenici su u stanju da razmjenjuju projekte i radove sa instruktorima te učestvuju u redovnim vannastavnim aktivnostima koje redovno organizuje globalna zajednica Digital School.

Digital School Website Edukacija-2.png
Digital School Website Edukacija-3.png

KONTROLA KVALITETE I PRAĆENJE REZULTATA

Kako bi nastava bila što učinkovitija i kvalitetnija, tim za kvalitet nadzire svaku grupu tijekom lekcije na fizičkoj lokaciji ili Online Live Class ocjenjujući projekte učenika na njihovim ličnim računima na LMS platformi. Tako se osigurava da projekti ispunjavaju određene kriterije i standarde za odgovarajući nivo.

Učenicima koji ne ispunjavaju kriterije postavljene od strane Digital School osiguravamo dodatnu asistenciju u pripremi projekata, uz konsultacije te savijetovanje koje može uključivati i roditelje.

 

Na kraju svakog ciklusa pored ocijenjivanja završnih projekata, učenici bivaju ocijenjivani u nekoliko kategorija i to: motivacija i pristup učenju, karakteristike učenja, ponašanje tokom nastave, kreativnost te liderstvo i timski rad.

 

 

Pri upisu u Digital School uz saglasnost roditelja  učenici mogu biti podvrgnuti testiranju koeficijenta talenta ili Placement testa ukoliko su imali ranija iskustva sa programiranjem.

Uzrast

1.png

Trajanje: Jedna akademska godina

1.png

Uzrast: 8 do 11 godina

1.png

Intezitet: 2 puta sedmično do 80 minuta

1.png

Grupa: 8 do 18 djece

1.png

Mogućnosti: Online ili učionica

Uzrast

1.png

Trajanje: Jedna akademska godina

1.png

Uzrast: 12 do 15 godina

1.png

Intezitet: 2 puta sedmično do 80 minuta

1.png

Grupa: 8 do 18 djece

1.png

Mogućnosti: Online ili učionica

Uzrast

1.png

Trajanje: Jedna akademska godina

1.png

Uzrast: 16 do 18 godina

1.png

Intezitet: 2 puta sedmično do 80 minuta

1.png

Grupa: 8 do 18 djece

1.png

Mogućnosti: Online ili učionica