Programiranje za djecu i pocetnike (1).webp

PROGRAMIRANJE ZA DJECU

ONLINE ili DS LAB PROGRAM: POČETNI
Djeca će biti u stanju da razviju prve igrice i aplikacije, savladaju osnovne koncepte programiranja, načine logičkog pristupa u rješavanju problema te naprave prve korake u kreiranju digitalnog izražaja.

PROGRAMMER JUNIOR

Učenje programskih jezika je kao i učenje bilo kog drugog stranog jezika. Najbolje je početi što ranije. Postoji mnogo načina za savladavanje programiranja, međutim, glavni izazov je kako djeci i početnicima objasniti apstraktne matematičke koncepte kao što su osa, parametri i varijable. 

 

Code platforma i Scratch, programski jezik razvijen od strane MIT, nam omogućava da odgovorimo izazovu i korištenjem blokova koda, unplug aktivnosti i animacija prikažemo i objasnimo logičke koncepte. Na ovaj način im otvoramo vrata u jedan prekrasan svijet programiranja.

 

Osnove programiranja omogućavaju djeci da savladaju osnovne koncepte, kreiraju igre, videozapise i priče. Za praćenje ovog programa nije potrebno prethodno iskustvo. Djeca će pored redovnog programa moći učestvovati u drugim aktivnostima škole te napredovati osvajajući XP bodove za iskazano znanje i inicijativu.

Programiranje za djecu i pocetnike (2).webp

OSNOVE PROGRAMIRANJA

> Uzrast: 7 do 15 godina

> CODE 2-3-4 & SCRATCH

> Gejmificirana metodologija nastave

UPIS, POČETAK I TERMINI IZVOĐENJA NASTAVE

Upis u DS je otvoren cijele godine. 

Svi kandidati koji se prijave za jedan od dostupnih termina počinju sa nastavom kada u grupi bude optimalan broj polaznika.

Nastava se izvodi dva puta sedmično po 1h u blok terminima Pon-Sri ili Uto-Čet

Svakog petka su omogućene dodatne konsultacije koje nisu obavezujuće.

Tokom praznika ili raspusta nastava se ne izvodi.

DIREKTNE PREDNOSTI ZA DJECU

Upoznati i shvatiti osnovne koncepte i pojmove kao što su: parametri, uslovi, varijable i sl.

Proširiti znanja i vještine potrebne u 21. vijeku, kao što su kreativni pristup u rješavanju problema i sl.

Kreirati zabavne projekte i učestvovati u takmičenjima sa djecom iz drugih zemalja.

Provoditi više kreativnog i korisnog vremena sa tehnologijom.

Rano usmjeravanje poslovima budućnosti.

REGISTRIRAJTE SE I OSTVARITE MOGUĆNOST DVIJE PROBNE LEKCIJE

Nudimo Vam garanciju povrata novca na svim programima tokom probnog perioda u trajanju od dvije probne lekcije.

Naša djeca iskreno vole Digital School programe. Iz ovog raloga čvrsto vjerujemo u ovo što radimo i nudimo mogućnost povrata novca.

Želite razgovarati sa našim administratorom, ostavite svoje kontakte ili nas pozovite na +387 61 92 92 90

Iskustva polaznika i roditelja

Digital School Programi New website design-2.png

Objašnjenja su bila sjajna, drago mi je što sam upoznala drugare iz mog razreda kao i što sam radila zanimljive izazove, kao i lekcije. Bilo mi je lijepo i drago što sam bila dio ovog razreda i škole za mene je ovo bilo prelijepo iskustvo.

Lana

“Super i zanimljivi časovi, ništa nije bilo puno teško. Prezadovoljan sam što nas DS uvodi u programiranje na jako zanimljiv način.

 

Hvala Vam puno!”

Dino

Meni je bilo super zabavno i puno sam naučio tokom dosadašnjeg školovanja bilo je veoma zanimljivo. Naučio sam dosta stvari i preporučio bih svima da se upišu u Digital School!

David

KURIKULUM I METODOLOGIJA

Kurikulum je u potpunosti prilagođen uzrastu djece te njihovim sposobnostima za praćenje gradiva. Primjena gejmificirane metodologije sa novim sistemom motivirajućeg ocijenjivanja XP bodovima uz korištenje dvije platforme te unplug časova omogućava kontinuiran razvoj vještina. Nastava je bazirana na praktičnom radu te razvoju projekata nakon svake pređene nastavne cjeline.

Nastavno okruženje

PLATFORME

LMS - Digital School Learning System omogućava individualni pristup svakom učeniku, njihovim lekcijama i vježbama te mogućnost učestvovanja u redovnim i specijalnim aktivnostima koje organizuje škola na lokalnom i globalnom nivou.

CODE - Platforma koja nam omogućava da uz gejmificiran koncept programiranja blokovima djeca savladaju osnovne koncepte programiranja kao što su algoritmi, sekvence, petlje, varijable, funkcije itd.

SCRATCH - Platforma koja nam omogućava da djeca primjene stečena znanja te kreiraju prve funkcionalne igrice ili aplikacije sa obradom zvuka i videa.

Projekti

INDIVIDUALNI & TIMSKI

Nastavni proces je projektno zasnovan tako da polaznici po završetku svakog nivoa kreiraju individualni projekat koji treba da obuhvati sve elemente koje su prethodno savladali. Projekti se pohranjuju na LMS platformu i bivaju evaluirani od strane instruktora.

Također, isti princip se primjenjuje na timskim projektima gdje polaznici stiču prva iskustva u timskom radu kroz razvoj zajedničkih projekata.

Pogledajte i ostale programe

JUNIOR FRONT-END DEVELOPER

1.png

Trajanje: Jedna akademska godina

1.png

Uzrast: 12 do 15 godina

1.png

Intezitet: 2 puta sedmično do 80 minuta

1.png

Grupa:8 do 18 djece

1.png

Mogućnosti: Online ili učionica

PROFESSIONAL PROGRAMMING

1.png

Trajanje: Jedna akademska godina

1.png

Uzrast: 16 do 18 godina

1.png

Intezitet: 2 puta sedmično do 80 minuta

1.png

Grupa: 8 do 18 djece

1.png

Mogućnosti: Online ili učionica