Search
  • Digital School Tim

Top 10 zdravih namirnica potrebnih svakom programeru!

Updated: Apr 7

Programiranje može biti iscrpljujuće. Postoje trenuci kada dijete preplave osjećaji zadovoljstva zbog postignuća tokom programiranja, ali umor i zbunjenost su također prisutni. Važno je da hrana vodi računa i o mozgu i o mišićima, da bi se osjećali manje umornim.


Ono čime hranimo našu djecu može napraviti veliku razliku u kvaliteti razmišljanja. Koja je hrana povezana s programiranjem i šta pospješuje funkcioniranje malih sivih stanica? Saznajte u nastavku.



1.Voda



Voda nema posebnih vitamina koji jačaju vaš mozak, ali uzimajući u obzir da se ljudsko tijelo većinom sastoji od vode, moramo ozbiljno voditi računa o pravilnoj hidrataciji.


Voda je također bitan dio našeg mozga i osjećamo svako smanjenje količine vode u tijelu. Može uzrokovati sporije reakcije, glavobolje ili promjene raspoloženja i mnogo ozbiljnije probleme. Dakle, prvo što morate zapamtiti je piti vodu!


2. Avokado



Avokado je još jedna lako dostupna namirnica koja pospješuje rad mozga. Sadrži vitamin K i folne kiseline koji su odgovorni za poboljšanje pamćenja i koncentracije. A ovo dvoje je jako važno kada učite.


Avokado je takođe bogat vitaminima B i C, zbog čega je najbolje voće za poboljšanje pamćenja. Ove dobrobiti koje potiču mozak mogu biti razlog zašto je avokado trenutno toliko popularan.


Ako volite okus avokada, možete ga jesti s tostom ili ga slobodno dodati u smoothie za stvaranje ukusnog guacamolea.


3.Orasi



Orasi su jedan od najboljih prirodnih pojačivača mozga i lako su dostupni u svakoj trgovini. Glavna prednost orašastih plodova je to što su bogati omega 3 kiselinama, a također su puni vitamina, antioksidansa i minerala. Omega 3 kiseline odlične su za poboljšanje funkcioniranja mozga. U prevodu, baklava nas čini pametnijima!


4. Zeleni čaj



Zeleni čaj pojačava naš mozak kofeinom koji sadrži. Kofein može utjecati na budnost i koncentraciju, ali osim toga utječe i na raspoloženje i pomaže u poboljšanju pamćenja.


Zeleni čaj sadrži mnogo više komponenti koje su dobre za naš mozak. Smanjuje aktivnost neurona, smanjuje stres i smanjuje osjećaj umora, pomažući i pri opuštanju.

Zeleni čaj također može pomoći u poboljšanju pamćenja i sposobnosti učenja novih stvari, što može biti od velike pomoći kada počnete učiti programiranje.


Naravno, djeca ne bi trebala piti više od jedne šolje zelenog čaja dnevno.


5. Naranče



Naranče sadrže puno vitamina C, koji ima pozitivan učinak na naš mozak i može mu pomoći u zaštiti.


Vitamin C pomaže u uklanjanju štetnih slobodnih radikala, koji mogu nanijeti štetu našem mozgu, a posebno utječu na pamćenje i sposobnost učenja.


Također ima pozitivan utjecaj na brigu o našem mozgu dok starimo.


6. Crna čokolada



Još jedna ukusna pozicija na našoj listi za jačanje mozga je crna čokolada. To se radi s kakaom koji sadrži flavonoide. Flavonoidi su antioksidansi koji pomažu u zaštiti mozga. Nakupljaju se u području odgovornom za pamćenje i sprječavaju oštećenja na tom području.


Flavonoidi također mogu spriječiti kognitivni pad. Štoviše, oni mogu poboljšati kognitivne funkcije našeg mozga.


7. Masne ribe



Ribe u konzervi odličan su izvor omega 3 kiselina, koje su ključne za pravilno funkcioniranje našeg mozga. To je i pojačivač pamćenja i kognitivnih vještina.


Posebno se preporučuju ribe poput lososa ili skuše. Vjerujem da nisu svi najveći ljubitelji ribe, ali možete napraviti ukusnu salatu ili tijesto s ribom. Preporučuje se konzumiranje ribljih jela dva puta sedmično, ali ako to niste u mogućnosti, možda biste trebali razmisliti o suplementima s omega 3 masnom kiselinom.


8. Jaja



Vjerovatno niste imali pojma koliko dobra za vaš mozak može učiniti kajgana koja se jede ujutro.


Jaja sadrže nekoliko komponenti za jačanje mozga, vitamin B6, vitamin B12, holin i folijat.


Oni su odgovorni za regulaciju razine šećera u mozgu, sprječavaju gubitak pamćenja i pad kognitivnih sposobnosti, pa čak i utječu na vaše raspoloženje, poboljšavajući ga.


Jaja su jedna od najboljih namirnica na ovoj listi, pa biste već trebali smisliti ukusno jelo od jaja za sljedeći doručak.


9. Borovnice



Borovnice su jedno od najukusnijih pojačivača mozga na listi. Sadrže vitamin C i vitamin K i pomažu vam u poboljšanju prostorne memorije.


Najveća prednost borovnica je ta što štite mozak od potencijalnog rizika uzrokovanog upalom. Komponente uključene u borovnice također sprječavaju gubitak pamćenja uzrokovan starošću.


Borovnice se mogu koristiti kao sastojak smoothieja ili se mogu dodati u kašu ili omlet.


10. Paradajz



Paradajz je ukusan dodatak vašim sendvičima, salatama ili umacima, ali jeste li znali za njihov utjecaj na vaš mozak?


Paradajz je bogat likopenom, vrlo moćnim antioksidansom, koji pomaže u smanjenju oštećenja ćelija, a pomaže i u sprečavanju depresije.


Još jedan nutrijent koji se nalazi u paradajzu naziva se karotenoid i pomaže poboljšati kognitivne sposobnosti i pamćenje.


Zato od sada dodajte još malo paradajza u svakodnevnu prehranu.


Zaključak


Sve namirnice sa ove liste možete lako pronaći u obližnjim trgovinama te ih ukomponovati u ukusne recepte. Ako se naviknete da jedete ove namirnice svakodnevno, primjetiti ćete da vaš mozak funkcionira mnogo bolje i da se vaša sposobnost učenja znatno poboljšala. Ovo su male stvari čiji rezultat nije primjetan odmah, međutim, dugoročno čine čuda za vaše tijelo i um.


Vaš Digital School Tim!


41 views0 comments