Da li je programiranje prolazno?
Ukratko, ne. Programiranje je polje koje se brzo razvija i mijenja, a postoji i veliki broj mogućnosti za mlade koji žele da se uključe. Ispod je osam od mnogih razloga zašto je kodiranje za djecu tu da ostane.
1. Naš svijet postaje digitalan
Podaci brzo postaju jedan od najvrjednijih resursa u globalnoj ekonomiji, pa je teško zanemariti ogromnu ulogu koju će polja poput nauke o podacima i softverskog inženjeringa (obje uglavnom usredotočene na kodiranje) imati u budućnosti. Brojke procjenjuju da će 30.9 milijardi pametnih uređaja biti u upotrebi do 2025. godine - što ilustruje obilje tehnologije u našim životima. Kako se industrija digitalizuje, istovremeno se otvaraju i nova radna mjesta. Kodiranje je imovina koja će samo rasti kako napredujemo kao sve povezanije društvo.
2. Uči djecu strategiji za pronalaženje jedinstvenih rješenja
Programiranje tjera mlade da zaista uče, a ne samo da pamte činjenice i da ih povraćaju. Izaziva učenike da kritički razmisle o problemu, šta žele postići i kako to učiniti. Ovaj način razmišljanja za rješavanje problema poslužit će im u računalnoj znanosti i daleko šire.
3. Podstiče upornost i strpljivost
Većina iskusnih programera će reći da u kodiranju ima prostora za kreativnost onoliko koliko ima i za greške. Učenje kodiranja uči studente kako ne odustati od svojih rješenja, već radije otkloniti greške. Programeri pronalaze rješenja koristeći svoje razumijevanje kritičkog razmišljanja kako bi izolirali sve greške i postigli željeni cilj.
4. Primjena programiranja je gotovo univerzalna
Budući da se informatika širi u sve kutke svijeta, nebo je granica za programere. Programiranje također uključuje matematičke koncepte i može nadopuniti koncepte koje učenici uče na časovima matematike. Učeći ih kodiranju, učenici će steći samopouzdanje i alate za istraživanje aspekata softverskog inženjeringa, analize podataka, razvoja video igara i razvoja mobilnih aplikacija - u gotovo svakoj industriji koju poznaju i vole.
5. Izazovan timski rad
Programiranje podrazumijeva saradnju kojom pojedincima omogućava da rade zajedno kako bi upotpunili međusobne vještine i napisali efikasan i intuitivan kod. Učenici mogu, a često i uče, kodirati u grupnom okruženju, kako bi mogli razgovarati o svojim idejama i učiti jedni od drugih. Podučavanje djece o računarskom programiranju može biti katalizator inspirativnog timskog rada i liderstva među učenicima.
6. Razvija kritičko razmišljanje
Učenici uče kako računari obrađuju i "razmišljaju" o danom problemu. Studenti će naučiti kako efikasno raščlaniti probleme na dijelove kojima se može upravljati, posmatrati obrasce u podacima, identifikovati kako se ti obrasci generišu i razviti detaljna uputstva za rješavanje tih problema.
7. Pozitivan uticaj na mozak
Više studija podržava hipotezu da učenje kodiranja ima stvarne, dugoročne koristi za malu djecu. Istraživači su otkrili da pojedinci koji kodiraju imaju smanjenu šansu za dobivanje neurodegenerativnih bolesti u starijoj dobi i imaju bolje rezultate u kognitivnim zadacima, jer kodiranje aktivira područja mozga koja su povezana s pamćenjem, pažnjom i logikom.
8. Zabavno je!
Programi prilagođeni djeci, poput Scratch-a i Code-a, (koji su sastavni dio Digital School kurikuluma) omogućavaju učenicima da vizualiziraju svoje projekte dok dobivaju povratne informacije uživo. Mogu izgraditi kod koji stvara video igru ili web stranicu i podijeliti svoj rad s prijateljima. Razvoj znanja djece o računarstvu sada će dovesti do buduće generacije programera koji imaju vještine da unaprijede naš svijet.
Kontaktirajte nas kako bi saznali više o tome kako programiranje može koristiti vašem djetetu. Digital School nudi online i učioničku nastavu za mlade početnike:
Osnove programiranja (7-15 godina)
Napredni program N3 (12-15 godina)
Napredni program N4 (16-18 godina)
Više o našim programima možete pročitati ovdje.
Comments